http://marissanursyifa.blogspot.com

SaLaM RaMaDhan.....

Salam Ramadhan kawan-kawan.... Di kesempatan hari baik dan bulan baik, saya ingin meminta maaf kepada kawan-kawan jikalau ada tersilap kata dan bahasa di dalam blog saya ini....

Ramadhan kali ini sangat meriah bagi saya kerana atuk dan opah meluangkan masa selama seminggu bercuti menyambut puasa di rumah saya.... Tidak ketinggalan juga dengan mak ngah yang rajin melayan saya selama seminggu ini....


Tengok banyak nya kuih yang papa beli untuk juadah kami berbuka puasa...















Dan yang paling istimewa sekali kami sempat meraikan hari jadi atuk yang jatuh pada 3 hari puasa... Malam itu kami berbuka sambil makan kek yang mak ngah beli khas untuk hari jadi atuk...















Saya lah orang yang paling gembira dapat merasmikan memotong kek dan meniup lilin wakil oleh atuk.... ;-)















Selamat Hari Jadi Atuk, Semoga panjang umur dan di murahkan rezeki.....















Sukanya saya dapat makan kek, barney pun suka juga.....

No comments:

Post a Comment